Здравейте колеги алфисти. Имаше един период, в който се оглеждах за 166, но ме удари друга марка изневиделица и всичко пропадна. Отървах се от тази марка тези дни и пак взеха да ми шарят очичките към 166, естествено 
Карал съм 2 алфи в живота си.
156 1.6TS - никакви проблеми, а настоящия собственик не е сменял повече от консумативи. Очудващо не скръцна за година един тампон на фона на масовото сплашване. Просто исках да разнообразя
GTV V6TB - капарирах, карах я 4 дни и двигателят й тотално роди. Разминах се. Мразя този агрегат.
В последно време карам дизели. 1.9 TDi беше последният. Чипосван, източен, омръзна ми, автомобил без самоличност и индивидуалност.
Първо мислех да е V6 - 2.5 и 3.0 са добри агрегати, но цените на горивата не ми позволяват, а уважението към тях изключва газовата инжекция. Изчетох целия раздел във форума за трети път. Знам че 166 е капризна, но да си различен никога не е било безплатно или евтино. Колата ще си я купувам сам от Германия, имам приятели, имам и нещо впредвид.
Въпросите ми са основно за след покупката.
За чип търся Bobo, но до къде може да стигне той. От 150 кончета на колко отиваме ако съм много надъхан и какво още сменяме освен съединителя, който и на 1.9 TDi умира за месец-два след чип. Какво още сменяме и при каква мощност ?
Кой може да ме ореди с по-прилична изходна генерация. Bobo ще съм признателен ако се включи в темата и обясни за този агрегат с какво може да е полезен, когато говорим за 166 ?

Карал съм 2 алфи в живота си.
156 1.6TS - никакви проблеми, а настоящия собственик не е сменял повече от консумативи. Очудващо не скръцна за година един тампон на фона на масовото сплашване. Просто исках да разнообразя

GTV V6TB - капарирах, карах я 4 дни и двигателят й тотално роди. Разминах се. Мразя този агрегат.
В последно време карам дизели. 1.9 TDi беше последният. Чипосван, източен, омръзна ми, автомобил без самоличност и индивидуалност.
Първо мислех да е V6 - 2.5 и 3.0 са добри агрегати, но цените на горивата не ми позволяват, а уважението към тях изключва газовата инжекция. Изчетох целия раздел във форума за трети път. Знам че 166 е капризна, но да си различен никога не е било безплатно или евтино. Колата ще си я купувам сам от Германия, имам приятели, имам и нещо впредвид.
Въпросите ми са основно за след покупката.
За чип търся Bobo, но до къде може да стигне той. От 150 кончета на колко отиваме ако съм много надъхан и какво още сменяме освен съединителя, който и на 1.9 TDi умира за месец-два след чип. Какво още сменяме и при каква мощност ?
Кой може да ме ореди с по-прилична изходна генерация. Bobo ще съм признателен ако се включи в темата и обясни за този агрегат с какво може да е полезен, когато говорим за 166 ?
Comment